یدک-کش-امیدیه

جهت تماس با امداد خودرو امیدیه لینک تماس با یدک کش امیدیه را لمس کنید . اگر در جاده و در هر ساعتی از نیمه ‌شب ماشین شما دچار ایراد فنی شده و امکان دسترسی به تعمیرگاه را نداشته باشید ، اینجاست که مکانیک سیار امیدیه به کمک شما خواهد آمد . مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز یا کدام روز در هفته باشد ، تمامی خدمات تعمیر در محل تیم مجرب یدک کش امیدیه و در تمام نواحی این شهر آماده خدمت رسانی به همشهریان و مسافران عزیز می باشد.


جهت تماس با امداد خودرو امیدیه لینک تماس با یدک کش امیدیه را لمس کنید . اگر در جاده و در هر ساعتی از نیمه ‌شب ماشین شما دچار ایراد فنی شده و امکان دسترسی به تعمیرگاه را نداشته باشید ، اینجاست که مکانیک سیار امیدیه به کمک شما خواهد آمد . مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز یا کدام روز در هفته باشد ، تمامی خدمات تعمیر در محل تیم مجرب یدک کش امیدیه و در تمام نواحی این شهر آماده خدمت رسانی به همشهریان و مسافران عزیز می باشد .

یدک کش امیدیه

تعمیر کار سیار در امیدیه و یا به عبارتی یدک کش اهواز ، هر زمان و هر مکانی که خودروی شما دچار حادثه یا مشکل شود می تواند در اسرع وقت خدمات تعمیر در محل و یا در صورت نیاز ، خودروبر و یدک کش امیدیه را با کیفیت تمام در اختیار شما بگذارند . از جمله این مشکلات که ممکن است سبب شود به امداد سیار جاده ای نیاز داشته باشید ، میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خودرو ریپ می‌زند .
  • لنت خودرو تمام شده‌ است .
  • لاستیک بسیار کم باد و یا پنچر شده ‌است .
  • تسمه تایم یا صفحه کلاج دچار ایراد شده است .
  • هنگام بارندگی شدید برف‌ پاک کن کار نمی‌کند .
  • از کاپوت ماشین دود سفید یا بخار بلند می‌شود .
  • پیچ چرخ ماشین شل شده و ماشین درست حرکت نمی‌کند .
  • آمپر خودرو خاموش شده‌ است و خودرو دچار نقص برقی شده‌ است .
  • فرمان خودرو به‌ اصطلاح رانندگان به سمت چپ یا راست کشیده میشود .
  • وقتی خودروی شما دچار روغن‌ سوزی شده‌ است و دود سفید یا آبی از اگزوز خارج می‌ شود و داخل خودرو بوی دود می‌ دهد .
یدک-کش-امیدیه
امداد خودرو جاده ای اهواز کمک های کنار جاده ای انواع خودرو ها را در صورت تصادفات یا خرابی پوشش می دهد . امداد اهواز خدماتی ..

اگر خودور در مسیر دچار نقص فنی شد ، چه باید کرد ؟

اگر دچار نقص خودرو حین رانندگی شدید ، خودروی خود را با رعایت اصول رانندگی به مکانی به نام پارکینگ که در جاده‌ های بین‌ شهری مشخص است و یا در امن‌ ترین مکان ممکن در جاده برده و یا اگر در جایی داخل شهر هستید ، خودروی خود را جایی پارک کنید که ایجاد ترافیک و مزاحمت برای خودروی دیگری نداشته باشد . سپس از طریق تماس با امداد خودرو سیار اهواز ، از حضور به‌ موقع آن‌ ها در محل خودرو ، نقص خودروی خود را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت برطرف کنید . یدک کش امیدیه به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته ، آماده ی برطرف سازی نقص فنی خودروی شماست .

خدمات تعمیر خودرو در محل

از جمله خدماتی که یدک کش امیدیه به مشتریان خود ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. سرویس خودرو
  2. تعمیر موتور خودرو
  3. تعویض کردن روغن
  4. سوخت‌رسانی به خودرو
  5. تعمیر انواع نقص‌ها و مشکلات خودرو
  6. حمل خودرو و جابجایی آن توسط خودروبر یدک کش و یا کفی خودروبر

هر آنچه که مربوط به خودرو باشد و دچار نقص فنی خودرویی شود ، مکانیک در محل آن را تشخیص و مثل روز اولش تعمیر می‌کند این نقص‌ ها ممکن است شامل پنچری لاستیک‌ ها ، روغن‌ سوزی ، استارت نخوردن ماشین ، تعمیرات برقی خودرو ، تعویض کردن ، روغن مشکلات موتور خودرو ، صفحه‌کلاج ، لنت و ترموستات و غیره باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *