امداد خودرو ماهشهر در هر از ساعت از شبانه روز کل روز های هفته آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد هر موقع که نیاز به خدمات امدادی ...


امداد خودرو ماهشهر در هر از ساعت از شبانه روز کل روز های هفته آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد هر موقع که نیاز به خدمات امدادی داشتید می توانید با ما تماس بگیرید  همچنین امدادگران ما در تلاش هستند که در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام شوند و مشکل خودرو شما را حل کنند .

امداد خودرو ماهشهر

در مجموعه امداد خودرو ماهشهر ، خدمات به حمل و نقل وسایل نقلیه توسط امداد جاده ای ختم نمی شود . ما همچنین تعمیرات جزئی را در جاده انجام می دهیم ، در صورت نبود سوخت ، خدمات سوخ رسانی را انجام می دهیم یا در صورت خرابی یا نچر شدن لاستیک چرخ را تعویض می کنیم . لازم به ذکر است که خرابی های مختلف خودرو ، تصادفات جاده ای یا داخل شهری ممکن است برای همه پیش بیاید . البته در چنین شرایطی اغلب به کمک جاده ای نیاز خواهید داشت که وسیله نقلیه آسیب دیده را با یک یدک کش تخصصی به مرکز خدمات یدک می کشد . در مجموعه امداد خودرو اهواز تمامی خدمات امدادی از جمله یدک کش ، حمل خودرو ، خودرو بر ، باتری به باتری ، سوخت رسانی و … در کل مناطق اهواز و همچنین در شهر های اطراف که امداد خودرو ماهشهر هم شامل می شود ارائه داده می شود .

پنچرگیری سیار
پنچرگیری سیار از خدمات ارائه شده در امداد خودرو اهواز این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا هر زمانی که لاستیک خودرو…

خدمات یدک کش ماهشهر

بکسل کردن به معنای انتقال وسیله نقلیه از مکانی به مکان دیگر است . در حال حاضر، بسته به متغیرهای درگیر ( به عنوان مثال، نوع وسیله نقلیه ، فاصله یدک کش، نوع وضعیت اضطراری، و غیره) انواع مختلفی از کامیون های یدک کش وجود دارد که اهداف خاصی را انجام می دهند . به عنوان مثال، یک کامیون یدک کش معمولی، تخت است. به دلیل طراحی مسطح، یک کامیون یدک کش تخت دارای سطح وسیعی است و برای حمل و نقل وسایل نقلیه ، آسیب دیده یا پارک شده غیرقانونی ایده آل است . با این حال، می‌توان از آن برای حمل و نقل خودروهای با عملکرد کامل، مانند وسایل نقلیه لوکس، دوچرخه، قایق، و غیره نیز استفاده کرد . همچنین کامیون های یدک‌کش سنگینی وجود دارند که برای حمل وسایل نقلیه و تجهیزات بزرگ تر ایده آل هستند. به عبارت ساده، اگر به وسیله نقلیه ای نیاز دارید که از مکانی به مکان دیگر منتقل شود امداد خودرو ماهشهر دارای مجهز ترین و بروز ترین یدکش کش ها می باشد .

چرا به کمک امداد خودرو ماهشهر نیاز دارید؟

دلایل زیادی وجود دارد که کمک های کنار جاده ای را ضروری می کند. با این حال، رایج ترین خدمات امداد خودرو ماهشهر عبارتند از:

  • لاستیک تخت: اگرچه خطرناک است، اما بسیار رایج است . اگر لاستیک شما پنچر شده است، امداد خودرو در ماهشهر اطمینان حاصل می کند که لاستیک شما را در سریع ترین زمان به درستی و ایمن تعویض کند .
  • سوخت رسانی سیار : ممکن است همه فراموش کنند که باک های خود را در یک مقطع زمانی پر از بنزین کنند.  امدادخودرو ماهشهر ، می تواند سوخت را به محل شما تحویل دهد .
  • باتری: اگر باتری ماشین شما خراب است، یک تکنسین حرفه ای کنار جاده می تواند ماشین شما را به حرکت درآورد تا شما را به جاده بازگرداند .
  • قفل: آیا درهای شما با کلیدهای داخل خودرو قفل شده است ؟ با تماس گرفت با امدادگران کنار جاده می توانند قفل وسیله نقلیه شما را بدون آسیب رساندن به مکانیزم باز کنند.
  • وینچینگ و خارج کردن: اگر وسیله نقلیه شما در گل و لای، ماسه یا گودال گیر کرده است، ممکن است به خدمات یدک کشی نیاز داشته باشید تا ماشین خود را دوباره راه اندازی کنید .

در هر صورت در هر شرایط بدون محدودیت زمانی اگر به امداد خودرو نیاز داشتید کافیست با ما تماس بگیرید امدادگران ما میتوانند بدون وقت کشی به محل شما اعزام شوند و خدمات مورد نیاز برای مشکل خودرو شما را ارائه می دهند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *