امداد خورو سایپا اهواز

خدمات امداد خودرو سایپا اهواز ارائه می دهد شامل یدک کش ، حمل خودرو ، خودرو بر ، حمل با جرثقیل و تعمیر در محل و سایر خدمات سیار شامل می شود


خدمات امداد خودرو سایپا اهواز ارائه می دهد شامل یدک کش ، حمل خودرو ، خودرو بر ، حمل با جرثقیل و تعمیر در محل و سایر خدمات سیار شامل می شود امدادگران امداد خودرو اهواز به صورت 24 ساعت شبانه روزی و هفت روز هفته آماده ارائه خدمات می باشد.

امداد خودرو سایپا اهواز

امداد خودرو سایپا اهواز در سراسر اهواز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشد هدف ما از ارائه خدمات امدادی سریع ، با ضمانت و با قیمت مناسب می باشد کافیست هنگام بروز مشکل برای خودرو شما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به حل مشکلات شما می کنند . امداد خودرو به صورت شبانه روزی در ابتدا با توجه به نیاز خودرو ، یدک کش مناسب را به محل شما ارسال می کنند و در اکثر موارد خودرو در محل تعمیر می گردد یدک کش های ما مجهز به انواع قطعات اورجینال خودرو می باشند . در صورتی که تعمیر در محل ممکن نباشد خودروی شما به نزدیکترین تعمیرگاه مجاز منتقل میگردد. هنگامی که نیاز به امداد جاده ای داشتید موقع انتخاب باید توجه داشته باشید که امدادخودرو پوشش های همچون بکسل ، باتری به باتری ، تعویض لاستیک ، وینچ برای بیرون کشیدن وسیله نقلیه گیر کرده ، سوخت رسانی ، خدمات سرویس قفل و برق و … را شامل شود . ما در این مجموعه با استفاده از بهترین و مجهزترین انواع یدک کش و کادری مجرب و با تجربه خدمات امدادخودرو را در محل شما ارائه میدهیم . رضایت مشتریان سرلوحه اهداف مجموعه امدادی اهواز می باشد .

امداد خودرو سایپا اهواز
امداد خودرو در اهواز یا خدمات امداد خودرو اهواز به مجموعه‌ای از خدمات فنی و راهنمایی برای رانندگان در صورت بروز مشکلات فنی اطلاق می‌ شود.

خدمات امداد خودرو اهواز

امداد خودرو سایپا اهواز با خدمات حمل خودرو و تعمیر خودرو در محل در سراسر اهواز فعالیت می کند. تلاش ما در تعمیر خودروی شما در محل است. در غیر اینصورت خودرو را به صورت اصولی به تعمیرگاه مجاز حمل می کنیم . ما هم در اهواز و هم در سراسر اهواز به صورت شبانه روزی فعالیت می کنیم .

تماس با امدادخودرو اهواز

در صورت خرابی خودرو یا تصادف تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ما تماس بگیرید. در صورت درخواست امداد خودرو میتوانید با شماره 06133921098 تماس حاصل نمایید. بلافاصله پس از اولین گزارش مشکل ماشین، دست به کار می شویم . پس از ارسال لوکیشن دقیق نیروی امدادخودرو سیار در محل شما در هر جای اهواز که باشید در سریع ترین حالت ممکن و در اسرع وقت به شما کمک های جاده ای ارائه کنیم . پس از رسیدن به محل، ابتدا با راننده بررسی می کنیم که آیا می توانیم بلافاصله خودرو را تعمیر کنیم یا خیر که این نیز می تواند یک تعمیر موقت باشد که اگر غیر از این باشد خودرو را به نزدیک تعمیرگاه انتقال می دهیم . یدک کش سریع اهواز و مکانیکی سیار اهواز از خدمات اصلی امداد خودرو سایپا اهواز است . این خدمات سریع و ارزان با کیفیت بالا در محل ارائه می گردد خدمات امداد خودرو شامل امداد رسانی به تمام خودروهای ایرانی و خارجی می باشد. همچنین حمل خودروهای لوکس, خودروهای خارجی و ایرانی به تمام شهرستان ها با کفی خودرو بر و نیسان چرخگیر با ضمانت انجام می پذیرد. حمل خودروهای تصادفی نیز با نیسان دکل دار انجام می پذیرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *