امداد خودرو جاده ای

امداد خودرو جاده ای گروهی از خودرو هایی است که تحت نظر پلیس راهور در محل های مشخص از جاده مستقر می شوند تا در صورت نیاز خدمات امدادی...


باتوجه به افزایش روز افزون سفر های بین شهری با خودرو شخصی نیاز به امداد خودرو جاده ای غیر قابل انکار می باشد. نیاز های ناگهانی به خدمات امداد خودرو در طول سفر بین شهری می تواند مواردی چون امداد رسانی در زمان تصادف، پنچر گیری، تعمیرات مکانیکی خودرو و … اشاره نمود.

امداد خودرو جاده ای

امداد خودرو جاده‌ای به خودرو هایی که در سطح جاده به صورت مجهز آماده هستند تا در صورت اعلام وجود مشکل در صجنه حاضر شوند و خدمت رسانی انجام دهند. مجهز بودن خودرو های امداد خودرو جاده ای سبب می شود که تا حد ممکن خودرویی که دچار آسیب شده است هر چه سریع تر بتواند به مسیر و سفر خود ادامه دهد. به علاوه امداد خودرو جاده ای به اندازه ای اهمیت دارد که در صورت درست انجام نشدن خدمات امداد خودرو جاده ای ممکن است تصادفات سطح جاده‌ مهم و غیر قابل جبرانی صورت گیرد.

شاید با خواندن این مطلب موردی که در ذهنتان ایجاد شود. که اگر قبل از سفر به معاینه فنی بپردازیم. دیگر نیاز به امداد خودرو چیست. درست است اما باز هم نمی توان از خطرات و مشکلات احتمالی که ممکن است در طول سفر پیش بیاید و ما را به خدمات امداد خودرو جاده ای وابسته کند، پیشگیری نمود.

خدمات امداد خودرو جاده‌ای از ساده ترین به دشوار ترین را می توان اینگونه بیان نمود. ساده ترین خدمات ارائه شده در امداد خودرو جاده ای می تواند تعویض و پنچر گیری تایر خودرو و پیچیده ترین آن امداد‌رسانی به وسیله نقلیه ای که دچار حادثه تصادف باشد.

خدمات امداد خودرو جاده ای

مجموعه های مختلف امداد‌خودرو امروزه در سطح کشور وجود دارند که آماده خدمت رسانی به هم میهنان می باشند. خدمات ارائه شده در امداد‌خودرو جاده ای مجموعه های مختلف می تواند متفاوت باشد و شامل مواردی باشد که شاید در دیگر امداد‌خودرو ها نیست.

امداد خودرو اهواز آماده خدمت رسانی به هم میهنان عزیز خوزستانی و شهرستان اهواز می باشد. خدمات ارائه شده در این مجوعه کامل و گسترده می باشد. تعدادی از این خدمات به شرح زیر است:

  • سوخت رسانی به خودرو هایی که سوخت آن ها تمام شده است.
  • تعویض لاستیک خودرو
  • ارائه خدمات باتری به خودرویی که از ناحیه باتری مشکل پیدا کرده است. با توجه به نیاز خودرو امدادگر امداد خودرو اهواز اقدام به تعویض یا شارژ باتری می کند.
  • یدک کش اهواز در صورتی ارسال می شود و حمل خودرو تا تعمیرگاه معتبر انجام می گیرد که نتوان مشکل خودرو را در محل وقوع حادثه بر طرف نمود.
  • تعویض روغن خودرو
  • عوض کردن لنت و دیسک و صفحه خودرو
  • تست کردن فیوز و …
شماره جرثقیل اهواز
شماره جرثقیل اهواز در هر تایمی که خودرو دچار مشکل شد می توانید با امداد خودرو اهواز تماس بگیرید.

ضرورت امداد خودرو جاده ای

تا به این قسمت کمی درباره اهمیت امداد خودرو اهواز و امداد خودرو جاده‌ای اطلاعات به دست آوردیم. نکته مهمی که در امداد خودرو جاده‌ای امداد خودرو اهواز قابل مشاهده است. حضور به موقع در محل وقوع حادثه است. به علاوه امداد خودرو اهواز هفت روز هفته و طی 24 ساعت شبانه روز آماده است. تا بلافاصله پس از تماس و دریافت اطلاعات مورد نیاز مثل لوکیشن و موقعیت مکانی و درک نوع مشکل ایجاد شده برای خودرو و موارد مورد نیاز در موقعیت حاضر شود.

اطلاعات تماس امداد خودرو اهواز

تمامی راه های ارتباطی با امداد خودرو اهواز برای مردم عزیز شهر اهواز و همچنین ساکنین استان خوزستان در سایت امداد خودرو اهواز موجود است. شما می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما اطلاعات تماس امداد خودرو جاده‌ای مجموعه امدادخودرو اهواز را به دست آورید. یا روی دکمه زیر کلیک نمائید.

جمع بندی

امداد خودرو جاده ای گروهی از خودرو هایی می باشند که تحت نظر پلیس راهور در محل های مشخص از جاده مستقر می شوند. این خودرو ها در صورت بروز مشکلاتی از قبیل مشکلات مکانیکی خودرو و تصادفات جاده‌ای اقدام به امدادرسانی می کنند. خودرو‌های امدادرسانی جاده‌ ای دارای تجهیزات کامل می باشند تا در صورت نیاز و لزوم به حضور در مکان مورد نظر برای امداد، دچار مشکل در کمبود نباشند.

در چه مواقع با امداد خودرو تماس بگیریم ؟

هنگامی که خودرو شما در جاده و خیابان ها دچار مشکل شد یا هنگام بروز تصادفات و مشکلات فنی که خود قادر به رفع آن نیستید در هر جای اهواز باشید میتوانید با امداد خودرو جاده ای اهواز تماس بگیرید کارشناسان ما یک سری سوالات در مورد مشکلات پیش آمده می پرسند تا مشکل خودرو شما را تشخیص دهند سپس مکان فعلی شما را می پرسند تا هنگام اعزام به محل شما در سریع ترین زمان ممکن آمادگی نیاز  را داشته باشند. کارشناسان ما با بررسی خودرو ی شما خدمات مورد نیاز از جمله حمل خودرو ، تعمیر خودرو در محل ، خودرو بر یا حمل با جرثقیل را انجام می دهند در صورت ممکن تعمیر در محل را انجام می دهند و در صورت نیاز خودرو را به محل تعمیرگاه انتفال دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *