یدک کش اهواز

یدک کش اهواز از روش های انتقال خودرو است که می‌تواند خودرو های سبک تا سنگین را بلند نموده و به محل مورد نظر انتقال دهد...


مجموعه امداد خودرو اهواز ارائه دهنده انواع خدمات امدادی نظیر امداد خودرو، حمل خودرو، یدک کش اهواز و … می باشد. با پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه می توانید بدون نگرانی به سفر های جاده ای خود بپردازید.

یدک کش اهواز

امروزه یدک کش اهواز و حمل خودرو و خدماتی از این قبیل به جهت افزایش رانندگی و سفر های جاده ای به موارد لازم و غیر قابل اجتناب تبدیل شده اند. متاسفانه گاهی به علت تصادف، ایراد و مشکلات خودرو و شرایط مختلف می توانید با مشکل در خودرو خود در طول مسیر مواجه شوید. از این رو به متخصصینی نیاز دارید که بتوانند در کوتاه ترین زمان در کنارتان قرار گیرند. یدک کش اهواز مجموعه امداد خودرو اهواز با داشتن متخصصینی با تجربه و کار کشته در کوتاه ترین زمان ممکن به موقعیت می آیند.

حمل خودرو با یدک کش اهواز

انتقال خودرو با یدک کش از روش های رایجی می باشد که می توانید در مواقع مورد نیاز برای انتقال خودرو مورد نظر به محل یا تعمیر گاه از آن استفاده کنید. اما نیاز است مواردی را در زمان انتخاب امدادگر و یدک کش اهواز آن را در نظر بگیرید. مثلا مجموعه ای معتبر همچون مجموعه امداد خودرو اهواز را انتخاب نمائید.

امداد خودرو اهواز
امداد خودرو اهواز ارائه دهنده انواع خدمات امدادی در تمامی ساعات شبانه روز در سطح استان خوزستان می باشد.

در زمان حمل خودرو با یدک کش اهواز نکته های ایمنی زیر را رعایت نمائید

  1. مطمئن شوید که خودروی شما به نحو احسنت روی کفی یدک کش واقع شده است. برای این منظور، لازم است متخصص و امداد گر مجرب در محل حضور داشته باشد.
  2. سرعت یدک کش را بررسی کنید. سرعت مجاز برای حمل خودرو با یدک کش، در بیشتر موارد ۵۰ کیلومتر در ساعت باید باشد.
  3. در زمان حمل خودرو و انتقال خودرو توسط یدک کش اهواز ، از رانندگی در جاده‌ های پر پیچ و خم و غیر صاف خودداری نمائید.
  4. هنگامی که حمل خودرو انجام می دهید یا خودرو خود را با یدک کش جا به جا می کنید، از توقف‌های طولانی مدت خودداری نمائید.

حمل خودرو با دکل

حمل خودرو به کمک دکل یکی دیگر از راه های حمل خودرو می باشد که در مسافت‌ های کم و طولانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این روش در مقایسه با روش‌ های دیگری چون حمل خودرو با یدک کش اهواز، ایمن‌ تر و سریع‌ تر می باشد.

تفاوت حمل خودرو با یدک کش اهواز و دکل

حمل خودرو با یدک کش و دکل، هر دو راه های های رایج جهت حمل خودرو می باشند. اما این دو شیوه انتقال خودرو، تفاوت‌ های اساسی با هم دارند.

نحوه قرارگیری خودرو

تفاوت اصلی یدک کش و دکل، در چگونگی قرار گرفتن خودرو بر روی وسیله نقلیه حمل کننده می باشد. در روش حمل خودرو با یدک کش، خودرو برروی یک کفی می ایستد. اما در روش حمل خودرو با دکل، خودرو به شکل عمودی توسط یک دکل بلند، از زمین بلند می‌ شود و روی وسیله نقلیه حمل کننده قرار می‌ گیرد.

ایمنی

فرق دیگر این دو روش، در اندازه ایمنی این رو روش است. حمل خودرو با دکل، در مقایسه با حمل خودرو با یدک کش، ایمن‌ تر می باشد. به این علت که در روش حمل خودرو با دکل، خودرو در معرض برخورد با زمین یا سایر وسایل نقلیه قرار نمی‌ گیرد.

سرعت

تفاوت سوم این دو روش، در سرعت آن ها می باشد. حمل خودرو با دکل، در مقایسه با حمل خودرو با یدک کش، سریع‌ تر می باشد. به این دلیل که در روش حمل خودرو با دکل، نیازی به حرکت خودروی حمل کننده با سرعت کم نیست.

قیمت

در آخر، فرقی که می توان گفت قیمت این دو روش می باشد. حمل خودرو با دکل، در بیشتر موارد گران‌ تر از حمل خودرو با یدک کش می باشد. زیرا تجهیزات و نیروی انسانی بیشتری برای حمل خودرو با دکل مورد نیاز است.

مناطق تحت پوشش یدک کش اهواز

امداد خودرو اهواز به صورت 24 ساعته در تمامی روز های هفته آماده ارائه خدمات امداد خودرو، یدک کش و تعمیر در محل و … می باشد. شما عزیزان در تمامی نقطه های استان خوزستان که خودرو دچار مشکل شده است، می توانید با امداد خودرو اهواز تماس بگیرید تا یدک ک اهواز را در کوتاه ترین زمان ممکن در کنار خود داشته باشید.

یدک کش اهواز

در صورتی که به خدمات امداد خودرو، یدک کشی، تعمیر سیار، باتری به باتری و… در اهواز نیاز دارید، می توانید تا با امداد خودرو اهواز تماس بگیرید.

عواقب استفاده از یدک کش های غیر مجاز

ضرر های مالی تنها یک گوشه از آسیب هایی است که می تواند به افرادی وارد شود که در زمان های سخت به جای تماس با امداد خودرو های معتبر، از امداد خودرو های غیرمجاز استفاده کرده اند. سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای بار ها اعلام نموده است که هر گونه تماس تلفنی از سوی اشخاص ناشناس به منظور ارائه تسهیلات، خدمات امداد خودرو یا تعمیرات قانونی نیست و کلاهبرداری می باشد. به همین جهت به شما توصیه اکید می کنیم که فریب این کلاهبرداری‌ ها را نخورید و به راحتی به هر کسی بدون شناخت و اطلاعات اعتماد ننمائید.

آیا یدک کش اهواز می‌تواند هر نوع خودرویی را بلند کند؟

در پاسخ به این پرسش می توان گفت که یدک کش می‌تواند خودرو های سبک تا سنگین را بلند نموده و به جای دیگری انتقال دهد. اما با توجه به نوع یدک کش مورد نظر، قابلیت بلند کردن و جا به جایی خودرو هایی همچون اتوبوس‌ ها و کامیون‌ های سنگین ممکن است باشد یا نباشد. شما عزیزان زمان تماس با اپراتور امداد خودرو و یدک کش نیاز است نوع خودرو خود را با اپراتور در میان بگذارید تا مناسب ترین امداد خودرو اهواز برای شما ارسال گردد.

هزینه یدک کش اهواز

میزان هزینه درخواستی برای خدماتی چون یدک کش به نوع خدماتی که مورد استفاده قرار گرفته است، اندازه و وزن خودرو مورد نظر و فاصله ای که لازم است طی شود، متفاوت می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *